nu ska jag sova!

hej.....

kan berätta att jag har tappat bort min kamera :( eller den + mina pengar låg i min väska jag hade igår och jag hittade den inte fastän jag vände upp och ner på hela huset.. får fortsätta leta när jag kommit hem, för nu är jag hos ponthus. var ju ner och var med nijat och linnéa förut, gick runt lite och satt inne på ib. fast sen stack dom till skönsberg, hade tänkt följa med vi också men jag mådde inge bra så vi gick hit för jag skulle få äta och vila. så nu ska jag lägga mej och sova lite!

sen klockan nio ska vi ner på timråland och se NORDMAN! hehehe :D sen får vi väl se hur det blir med karro och andreas, nu vill karro att vi ska va ett gäng hos henne istället men hon har velat hit och dit hela dagen med det dära så kan ju inte svara på det än ja ;) får helt enkelt se hur kvällen slutar!

men godnatt :))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0