media!



kör med snebena för första gången på länge idag, brukar kamma till en efter jag duschat ibland men när jag vaknar så är det ändå mittbena.. så var det idag också men idag gav jag inte med mej, idag var det luggens tur att ge med sej! hihi.

börjar kvart över tio idag, tyckte det var super tills jag fick höra att ponthus klass var ledig! lite orättvist men aja ;) har bara media ämnen idag, vi ska dela in klassen i två grupper, ena gruppen får arbeta med foto och andra med rörlig bild. hoppas på rörlig bild ja! men sen är det rast i en timme, sen är det media igen. antingen grafisk eller ljud. där spelar det ingen roll tycker det låter spännande båda två! ljud det är ju hur man gör i radio och sånt där :)

så idag är dagen då jag får se vad jag egentligen valt för program!

och förresten blir det inge mycket bloggande alls idag, ska åka till farfar halv fem och jag vet inte om jag hinner skriva innan det ens.. men jag ska iallafall dra upp till ponthus först innan vi åker, slutar tio över tre idag så jag hinner pussa på han ett tag iallafall! jag och karro skulle ju träna idag.. får ta det imorn eller nått då.

ska springa och borsta tänderna nu,
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0