lördag


bild från igår

godmorgon godmorgon

ligger i sängen helt nyvaken, försöker somna om men det går visst inte! dessutom så har jag saker som ska göras så jag bör inte somna om heller. måste fika, välja kläder och allt dedär sen ska jag och ponthus åka in till stan vid tre kanske, kolla på pride ;) skulle egentligen åkt med sanna och johan men sanna jobbade till fem så det gick inte, lite tråkigt. men aja vi får väl klara oss!

igår åkte vi ju till skönsberg, träffade erik men då skulle han ner och gymma på en gång när vi väl kom så då gick vi till klas och var med han och bella. sen gick vi till bella, och sen drog vi ut. vi fyra var med erik och gjorde väl inget särskilt! drog hem runt tio nån gång, då åkte jag och ponthus hit för han skulle sova här men han gick hem tre i natt han haha för han var inge trött och jag var hur trött som helst, han sov 18 timmar i streck efter vi varit på grönan så det är ju förståeligt jämfört med att jag gick upp sju..

men nu ska jag upp och koka gröt höhö, synd bara att vi bara har jordgubbs sylt till, vill ha hallon! mycket godare.
men jag skriver senare,

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0