loppis

tjenixen

för er som inte visste så har vi loppis här hemma för tillfället höhö, går faktiskt skitbra! på två dagar har vi säkert fått in en tusing. så det är vad jag gjort idag, stått och sålt. nu är jag med ponthus, fast det har jag varit också idag. håller på att kolla igenom mina låtar jag skrev för nå år sen haha, jag var faktiskt duktig! sen kunde jag väl aldrig sjunga men det är ju en annan femma. nu ska jag gå och duscha sen ska jag få klippa ponthus hår, sen verkar det inte hända så mycket mer.. sista veckan på lovet börjar ju nu, måste ju göra nånting!! det enda inplanerade är stugan en natt och selånger till helgen. men äh, det löser sej. kommer på nått ja :)

men nu blir det duschen,
tjinggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0