godmorgon

tjohejjjj

idag har jag såna där tråkiga lektioner som historia och matte.. tror inte att det är så mycket roligare på gymnasiet än vad det var på mariedal. dessutom har vi matten inne på själva hedbergska (mediahuset är ju tio minuter därifrån) så vi måste gå dit i den här kylan. åtta grader nu på morgonen :o fytusan!

efter skolan ska jag in på birsta en sväng, sen ska jag träna men det verkar krocka sej med karrros msn möte hon skulle ha, haha :) det var sju och jag ska inte till birsta förens halv fem eller efteråt till och med. så alltså går inte det förens efter hennes säkert, eller alltså äh vi får se.


såhär skulle jag vilja att min dag såg ut idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0