går och lägger mej

hahah nu ska jag berätta hur snygg jag blev efter solningen.. ser ingen skillnad alls, fast nog blev det skillnad för jag solade med trosor idag för jag får alltid en stor vit fläck vid troskanten så jag ville liksom skippa det. men det jag inte tänkte på var att jag hade ju spetstrosor :o med bred kant dessutom.. så nu har jag skitfina mönster på troslinjen och hela puppan, så snyggt (y) ska vara jag det..

aja jag och ponthus gjorde väl inte så mycket, myste och kollade på fångarna på fortet och sådär :) men nu ska jag gå och sova för det är ju faktiskt inte sommarlov längre, tyvärr! imorn kör dom riktiga lektionerna igång så måste verkligen vara utvilad.. tack och lov börjar jag kvart över tio, skönt!

godnatt allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0