första dan på hagalid!

ooupsi,

inte suttit vid datorn förns nu! var iallafall helt okej på jobbet, bra slappt. fick byta i sängar, mata en tant, gå upp och ner med saker från matsalen, vara på sångstund med en tant och kolla på tv. efter jobbet gick jag till ponthus, hann inte mer än att ta av mej skorna innan vi var ute igen. var ute på lite ärenden, eller vad man nu ska säga, tillsammans med johan, sanna & cricke. kom kanske hem runt halv sex nån gång, då blev det en dusch på stört för jag har gått så himla mycket idag och lökat sönder i vädret!! bra skönt att inte stinka svett iallafall. sen kollade jag och ponthus på kvarteret skatan, han fick åka hem runt åtta för då skulle minsan karro komma :) vi har suttit och tisslat hemlisar tihi

ska gå och lägga mej nu, och klockan är knappt elva! ska iallafall inte gå till jobbet imorn, har så otroligt ont i mina ben.. blir moppen (y) vet inte om jag åker hem efteråt eller inte, ska vara med sanna, vet inte när hon kommer till timrå. får väl se vad vi hittar på! är iallafall bombis på att jag ska käka thaimat efter jobbet, punkt slut. VÅR RULLAR ♥

hehe men godnatt då..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0