för det regnar här i timrå idag..

godmorgon

är jättetrött, har sovit typ 4-5 timmar i natt.. behöver så många mer, läju ska somna på jobbet men det är ju bara pinsamt. skolan är en annan sak men jobbet har jag ju ansökt själv så det måste jag ju sköta.. asså jag håller på somna medans jag skriver det här jag är så himla trött!!

härligt väder det är ute också, tar skjuts med pappa in bara det att då åker vi snart så får jag sitta i en halvtimme och vänta på att börja jobba. för jag tänker inte börja jobba i förtid haha, inte en chans! sen på hemvägen måste jag ju gå.. fin dusch jag kommer få då (y) paraplyet mitt hänger lätt med idag. aja efter jobbet ska jag iallafall vara med karro, igår pratade vi om att hon skulle komma till hagalid så skulle vi dra till nån strand eller nått men får en känsla av att det är ändrade planer nu ;) tänker iallafall inte sitta ute!

men ska gå och borsta tänderna nu ja
vi hörs senare idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0