..

nu har jag legat i en och en halv timme, om inte mer, och försökt somna men det går inte alls så jag startade datorn och kollade vad det var för fel på mej. ponthus säger att jag har adhd, minns att jag kollade det på psykolog hemsida för nått år sen med issa, så jag sökte upp den igen och fick samma resultat som då.. ditt barn kan ha adhd och att jag bör kolla upp det och blabla.. nog för att jag kollade på mej själv nu, inte på mitt barn höhö. fast jag har ju inget heller... plus att jag säkert var lite snäll på frågorna för jag vet väl inte hur omgivningen uppfattar mej heller..

anledningen att jag gick och kollade upp det där är för att jag blir arg så himla ofta, jag blir arg och gnällig helt utan anledning. det är som att det är en timer som bestämmer när det ska gå igång, beror inte på om jag gjort nått eller inte, behöver inte ens tänka på nått som gör mej arg så blir jag det. så är jag så hetsig och blir överdrivet uppspelt när jag är uppe i folk och det går inte att få tyst på mej och jag springer runt som en liten höna....

känns bara hopplöst att försöka somna igen men kör väl ett till försök, fast nu vart jag pissnödig dessutom. bjuder på en bild innan jag somnar bara för att få lite färg


saknar!!

Kommentarer
Postat av: janinoooo

jaaag med hjäärtiisar !!!!!!!!!!! :)))))) (L)

2010-08-01 @ 02:47:16
Postat av: Linn

Hahaha det är inte ADHD du har Linda, du har tonårshormoner! :P

2010-08-01 @ 10:32:30
URL: http://linyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0