boogeyman

godmorgon!

kan ju säga att vi såg inte klart boogeyman igår, tyckte den var hemsk! den ville jag inte se något mer av. fattar inte varför jag ser skräckfilmer ens när jag blir helt förstörd av dom :o så vi somnade väl efter fyra nån gång, hade en fluga i rummet hela natten som flög runt och irriterade oss.. klev upp för ett tag sen och fikade. vet inte alls vad vi ska göra idag, blir ju inge selånger iallafall, det är ett som är säkert! men typ alla mina kompisar verkar ska dit satt a.

hehe jag känner för att spela the sims.. men det är ju inget ovanligt, men det blir inge av idag verkar det som! men ja nu ska jag inte skriva nå mer.

hejdoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0