vilken teaterdag :o

nu har jag varit där borta i NIO timmar och 45 minuter :o herregud! det gick iallafall skitbra på uppvisningen, trodde det skulle gå dåligt eftersom nervösiteten lagt sej efter premiären. för nu är man inte nervös alls! men eftersom att våran gamla teaterlärare var där så skulle vi ju visa vad vi gick för :)

så kollade vi på tre pjäser, tyckte sista var värsta rolig :D dom tidigare var så seriösa, första handlade typ om mobbing och självmord och andra om spöken. så sista var bäst, för den va kul. den handlade om hur det gick till bakom scenen, fast liiiiite värre ;) haha men ja den var bra!

några bilder har knäppts men inte många alls, kan bjuppa på dom sen. också stod vi ju i cafeterian idag, var ju lite väl drygt att sitta still där i två timmar och det inte kom nå kunder alls nästan. men tiden gick fort, faktiskt!

ska gå och sova snart ja, så jag är pigg imorn :) då ska jag pussa på ponthus för jag har saknat honom som ett as idag.

pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0