tisdag

hejsan ,

idag har jag varit as seg och typ inte orkat nånting. ponthus sov här i natt fast nu har han sprungit över till josef en stund haha, ska göra mat nu ja! har inte gjort nånting idag, vaknade sen så gick jag och duschade och fikade. gått ut med hundarna och kollat på tv, typ? jo justja så har ponthus hjälpt mej att träna på replikerna till pjäsen, premiär om 10 dagar :| hemskt känns det..

bror min har lan så det är fullt med lanare här, dom kom igår och drar imorn.
men nu måste jag gå och kolla till makaronerna, pusssssssssss



haha så kom jag och tänka på den där låten " älskade ängel " igår, men då skulle ponthus lyssna på kenneth and the knutters eller vafan dom heter haha, men nu ska jag dunka bert :D:D hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0