test, för ja har tråkigt

År 2009 så..

Vilken klass gick du i - 9:an
Vad hade du för hårfärg - Blondt
Hur lång var du - typ som nu
vem var du kär i - ponthus
Hade du nån Pojk/flickvän - till och från
Vad brukade du göra på fritiden - åka epa, festa, va i skb, vara med linnéa och ellen
Vilka umgicks du med - i början bara johanna, sen vart det ellen, sen vart det linnéa. sen lite olika :)
Var allt Bättre då - ja hade väl kul och saknar vissa stunder och så bra vän jag var med en del då men jag mådde så jävla dåligt så nej.
Skulle du vilja gå tibx dit - aldrig.
Har du förändrats - ja, jag har fått självrespekt.

Nu:
Vilken klass går du i -
nian
Vad har du för hårfärg - brunt
Hur lång är du? - 158 typ
Vem är du kär i - ponthus
Har du nån Pojk/flickvän - ja
Vad brukar du göra på fritiden - vara med ponthus
Vilka umgås du med - olika, mest ponthus
Hur ser du ut - kort

Har du:
Kysst någon -
yes
sovit brevid någon med samma kön - ja
sovit brevid nån med motsatt kön - ja
slagit ner nån - skulle vart lukas då.
Ljugit för en bra vän - säkert nån gång
Svikit någon - mh

Vem:
Skrev du senast till på msn -
vet inte vem de är haha
Kramade du senast - ponthus
sov du hos senast - läju vare ponthus
Vill du vara just nu - förmodligen mej själv.
Ringde dig senast - sandra

Vad:
Drack du senast -
mjölk
Köpte du senast - vet inte
Gjorde du igår - hade sista föreställningen
ska du göra imorn - vet inte
Vill du just nu- känna mej uppskattad.
Åt du senast - macka
Är närmast dig som är rosa - min kudde

Kärlek :
Du är kär nu -
ja
Du har sårat nån så den började gråta - ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
för många gånger
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - ja lovar inte mej nånting
Jag har smygit ut utan lov - yess
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - aharu!
Jag har en hemlighet som ingen vet om - ja har många hemligheter
Jag har fuskat i ett spel - jaaa
jag har struntat i ett prov - ja

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
ao
Jag har druckit alkohol - Ja
Jag har tagit medecier mot drepression - ..nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - inte sovit men skitit i att kliva upp
Jag har vaknat gråtande - ja.
Jag har somnat gråtande - skojaru

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
bara vare på en när ja va liten, då fattade ja inte va vi gjorde där.
Jag har sett någon dö - nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - nepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0