tejaaaaaater

imorse vaknade jag elva och tänkte att det var ju inga problem, föreställningen börjar ju inte förens tre så jag har ju två och en halv timme på mej att somna om, fixa mej fika och sådär. så startar jag mobilen och hade fått sms i natt när jag sov "vi syns på sveateatern kvart i tolv imorn :)" det hade jag heeeelt glömt bort!! att jag och karro skulle vara där då :o då hade jag typ en halvtimme på mej att klä på mej, fika, fixa håret, sminka mej och fixa skjuts.. men jag hann bara klä på mej, platta håret och borsta tänderna sen satt jag i bilen. knappt en halvtimme tog det! snabb jag är. nog för att jag var bra hungrig sen.. men det löste sej med ett happymeal!

vi körde alltså sista föreställningen idag, känns bra. kommer väl kännas lite konstigt att det inte är nått mer men vad ska man göra! nu ska jag iallafall upp på vinden och plocka ner mammas gamla moppehjälm, får se hur den ser ut.. måste ha den tills vi köpt en till mej. dom här två dagarna har jag haft linus, men nu har han hämtat sin moppe så han behöver den. synd!

jaja nu ska jag kämpa med att få upp en stege och allt dedär.. kommer inte gå.

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0