sötnos

nu har jag nyss varit in med moppen, den dog 12 gånger från timrå till stan. irriterad man kan bli :o pappa som alltid trodde att jag överdrev när jag sa att den dog hela tiden, nu tycker han snarare att jag underdrev. om man nu kan säga så.

hahah idag på skolan kom jag att tänka på en gammal syslöjldslärare vi hade på laggarberg! minns så väl en dag i klassrummet, nån ba "det luktar piss!" och hon ba, syslöjdsläraren alltså, "ja det är mina skor de, min katt brukar kissa i skorna men jag tycker så mycket om dom så jag vill inte kasta bort dom, och inte går dom att tvätta heller för då skulle dom gå sönder". så hon gick alltså omkring med skor med kattpiss i!! :o usch! så fick vi alltid sjunga en visa, typ "lo lala lo lala lo la lo la lej, la la lo la lo la lo la lo la lej hej!" hahaha och göra typ danser med fingrarna :o linnéa filmade det idag så om det dyker upp på hennes youtube kan jag ju visa den! as sött.

skulle vart med karro idag men så skulle hon vara med moa ikväll, och eftersom jag skulle lämna in moppen och trodde det skulle ta sån tid tänkte vi att det skulle väl inte hinnas med. fast jag var hemma ganska tidigt ändå ju! jaja, ska vara med ponthus istället iallafall :) mysponken!



adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0