picknick!

halloo :)

nu kom jag nyss in, jag och ponthus har varit på picknick! jag hade bestämt att vi skulle göra det när det blev vår, och eftersom det är sånt finväder idag så tog vi det nu. packade varm choklad & mackor och tänkte ta moppen min till bandsjön men där var det snöigt så vi kom inte dit, då satte vi oss vid lekparken i furudal.

igår hjälpte vi pappa att lasta in tre stora pallar med fyrverkerier, det var jobbigt och tog sin tid kan jag lova! så skulle vi åka och hämta min moppe efter det men då var det stängt.. då vart ju jag bra knäckt. men pappa ordnade så det kom en kille och öppnade där ändå ;) så då köpte vi den så fick jag åka ända från stan till örnen :o långt! så hämtade jag ponthus där, sen hann vi inte mer än att komma hem så hoppade vi in i pappas bil och åkte och bowlade.

kom väl hem typ elva nån gång tror jag, slog på en film men orkade inte se klart den så vi somnade. vet inte vad som händer idag, det får vi allt se! :) läju ska sitta lite på altan iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0