på skuläään

godmorgonnn

här sitter jag och kämpar på med mexico! går skit men a :) det ska inlämnas idag, men det löser sej. hittar inget fakta för jag vet inte riktigt vad jag ska söka på, men jag har verkligen försökt men nu ger jag upp! har fått fram lite iallafall. en halv sida typ, och det räcker väl efterspm jag samarbetar med karro och linnéa. eller juste, ponthus lärde mej igår att väl stavas med två l, jag skriver det ju alltid med ett :o jag tycker det ser fel ut att stava med två. jag ska fråga roger idag. eller roger, han går ju inte ens kvar! får väl fråga nån annan lärare då.

idag vet jag inte vad som händer, jag får se vad jag hittar på :) förhoppningsvist så tar sej moppen in till verkstan så jag får hem den så fort som möjligt. men jag tror inte det, vi kommer aldrig få in den :o buhuhu. jag vill ju köra men inte om den är sådär!

aja nu ska jag kämpa vidare.
hejdå

Kommentarer
Postat av: issa

haha nä, väl stavas med ett l :)

2010-04-29 @ 14:19:33
URL: http://ibergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0