mjukglass



haha snygg tjej :( + kooool karro!

som ni ser satt jag årets första mjukglass i år, och nej mcflurrys sen tidigare räknas inte med i mjukglass gänget även om det är mjukglass :) det måste vara i våffla med karamell strössel för att gillas! hihi.

vi har strövat runt på stan idag då, var väl inte det bästa vädret men ändå. köpte en pizza och satt på scen och åt den, fattar inte varför för ingen av oss var sugen på det. jag ville ha subway men tydligen så har dom slutat med köttbullar, dom jävlarna.....

sen har vi gått runt för karro skulle hitta praoplats, gick bra faktiskt! nog fixa hon några nummer. så har hon kikat efter brills, och jag har inte kikat efter nånting alls. jag bara hänkade ja! men det var trevligt :) träffade totta och nina! gladis jag blev :D sen efter teater träningen, som gick kalas, så stod våran gamla teater ledare linnéa där. åhhh då blev jag också glad, för glad :( det bara lyser om hon, en stjärna är hon minsann! var aslänge man såg na.

jaa men sen drog vi till timrå ganska snabbt efter teatern, då var vi med janine och jessica :) vi gick runt lite också satt vi på värmeplattan. kallt vare! fast lite varmare vart det ju för det var på just värmeplattan vi satt ;)

hehe men nu ska jag kolla facebook,
tjing!

Kommentarer
Postat av: issa

buhuhu, dom får inte sluta med köttbullar :(

2010-04-14 @ 22:41:28
URL: http://ibergman.blogg.se/
Postat av: karolina

aaamen du ja är ju bra coool ja :)

2010-04-15 @ 16:13:58
URL: http://kmandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0