man ska ha kläder efter väder ;)

nu är jag hemma igen! vart inte så mycket köra, lite mer än en timme ungefär. vi skulle åka till ett spökhus i gångviken som karro och madde hade sett, så när vi kom dit var det ju inget spökhus eller :o vi körde längre på den där grusvägen och det var som värsta industristället!! hahah så körde jag först så kom det världens GROP :o och den körde jag rätt ner i! fast det gick bra, som tur va. jag kom upp! det var inte så att jag fastnade där i men ändå, asrädd vart jag! trodde att min moppe skulle ramla och bli repig och gå sönder. men inte då :)

men sen skulle madde hem och plugga så då drog jag och karro också hem till var sitt. ska göra lite varm choklad och mysa :) får se om jag klarar det utan ponthus!

haha måste även berätta hur väl förberedd jag var för kylan:

först hade jag strumpbyxor + strumpor, långkalsonger och tjocka mjukisbyxor. ett linne, en tjocktröja och en kofta + jackan. sen vintervantar, of course! gissa om jag frös? nä ;)

hehe.

nej nu ska jag facebooka lite! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0