majbrasa dagen!

godmorgon på er!

nu sitter jag och dricker ett stort glas vatten för det gör jag varje morgon för man får bättre hy av vatten har jag hört! hoppas det hjälper mot torr hy och torrt hår också för den delen hah, men då tror jag väl att jag begär för mycket.

ska gå och klä på mej snart, och idag ska jag faktiskt platta håret också, brukar ju inte göra det annars. men idag är det väl en liten speciell dag! inte för att det är det för mej haha, men a ändå. känner för det idag! jag vet inte ens om jag ska vara ute eller inne ikväll så jag vet inte om jag ska ta tjocka eller tunna kläder. och helst vill jag inte konka på en väska med tjockkläder i men jag tror det får bli så!

skriver senareeeee

pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0