lyckokaka



glömde säga att igår på teatern när jag elina, hennes kompis och karro stod ute och väntade på dom andra gick vi in på nån kines affär och kollade. dom hade massa roliga saker, som vi svenskars säckar med potatis hade dom en större full med ris :o as stor var den. ja också köpte elina lyckokakor till oss, på min stod det a firm friendship will prove the foundation on your succes in life. har ingen aning om vad det betyder så självklart kollade jag nyss upp det på google översättarn! då blev det: "ett företag vänskap kommer att visa den grund på din framgång i livet", men firm kunde betyda både stadig och företag så jag tror att stadig passar mer in i den här situationen. spännande!

nu sitter jag iallafall och fikar frulle, en kopp yogurt är de! fast vaniljyogurten var slut så det fick bli jordgubb istället, gott det med. idag vet jag då inte vad som händer, ska vara med på gympan på skolan iallafall! ska ta tag i det här nu när pia sa att jag faktiskt är kapabel till ett vg. hahaha och va det där va för ett jävla ord vet jag inte, tror jag hört det på en film eller nått :D

hah, men nu ska jag gå och borsta tänderna och sådär :)
höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0