linda goes nyttig

måste bara berätta en sak som jag är riktigt stolt över hihi, jag har bestämt mej för att sluta äta skräpmat och skit så idag när claudia satt på sibylla och åt strips (som jag älskar!!!!) satt jag snällt mittemot och åt ett äpple :) duktig jag kände mej! sen idag har jag inte ätit nått onyttigt heller. bra stolt! okej jag har druckit en trocadero men vadå.. jag åt inget onyttigt iallafall.

aja, ponthus drog iallafall för typ en halvtimme sen och jag ligger här i sängen och är aspissnödig, orkar inte gå och pissa, ska väl göra det senare nån gång. jag övar på att hålla mej! annars pissar jag typ hela tiden. onödig fakta men äh, min blogg och ni läju ska vara van så ska väl inte behöva ursäkta mej :) pisspisspiss.

btw så fick jag äntligen en tungpiercing från elin idag, var på tiden ;) känns skönt att inte ha en så jävla kort stav så det känns som att ha en tång som klämmer åt tungan hela tiden. nu ska jag bjuda på en onödig bild som pricken över i:et av min onödiga information.



hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0