kissekatt

nu ligger jag i min sköna säng, skön som jag är, helt nyduschad. älskar känslan! man känner sej så fräsh. fast jag hatar att vara blöt i håret ;o så himla jobbigt. värst är det väl på sommarn när man är ute och trallar runt med blött hår nästan jämt (okej inte jag förra året då men dom tidigare somrarna) så har man inte koll på hur frisyren ser ut heller. fast hehe det ska jag ju inte precis bry mej om nu när jag ligger ensam i här hemma.. men ändå!

idag och ikväll har jag ju varit med ponthus ofc, först var vi hos han och efter ett tag så tog vi moppen till mej. vet inte alls vad vi gjort, inget särskilt? druckit varm oboy, varit hos josef, åkt moppe. så har jag hållt på filmat haha :D min mobil har ju inte den där funktionen så man kan pausa mitt i filmen, men det har ponthus! så det höll jag på med då, det var skitkul ;) då fick ponthus vara min "skådis". fast han gick inte med på att ligga i hundkorgen och låta som en hund, så den rollen fick jag ta i sisådär 5 sekunder innan vi pausade och körde nästa scen :D haha jag tycker det är skitkul!

kan bjuda på en snygg bild innan jag tar farväl,


nu har jag gjort det.

farväl

Kommentarer
Postat av: issa

"fast han gick inte med på att ligga i hundkorgen och låta som en hund" hahahaha!:D

2010-04-19 @ 22:15:31
URL: http://ibergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0