jag är kaggen



hoho godmorgoN!

kan ju förbereda er på n0ll inlägg idag pga det fina vädret :D men mjaa, nu kan jag ju koka ihop ett när jag ändå sitter vid en dator. btw så är det min egna jag sitter på, börjar inte förens tjugo över på måndagar så jag ska väl inte fara förens hel nån gång :) eller är det kvart över vi börjar? tror de, för jag blir alltid sen på första timmen på måndagar..

iallafall kan jag chockerande meddela att jag stängde av alarmet imorse, sov vidare och HANN INTE DUSCHA. det känns ju fräsht! fast jag duschade håret över badkaret iallafall, hatar att gå med smutsigt hår känner mej så jävelst äcklig så jag åker alltid hem då. sen får jag väl duscha kroppen senare!

åh, så såg jag att det var 8 timmar sen jag skrev det senaste inlägget, det betyder att jag inte ens sovit åtta timmar.. suck. måste verkligen bli bättre på det där med sovtiderna, jag måste vara utvilad eftersom jag ska plugga som ett as den här terminen. hittills har det gått åt helvete men nu kör jag igen på nytt.

oj, men nu måste jag gå och klä på mej och rulla fram moppen!
adjöken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0