hoho!

johan och sanna kom aldrig och då pallade vi inte precis gö nått när vi åkt runt och fixat chips och dricka och skit och sen suttit härinne och väntat på dom, så ha väl inte gjort så mycket ikväll men helt ärligt så är jag nöjd ändå! :) har det alltid bra när jag är med ponthus. vi har åkt lite moppe, kollat på majbrasan härnere men där var vi inte ens i två minuter innan vi vände haha.. så har jag åkt lite till moppe och skjutsat issa! nu håller vi iallafall på att ladda ner one missed call och ska se på den! kom på att det var jävelst länge sen vi såg en skräckis, fattar inte varför man ska göra det men ändå, hehe :)

åh, på tal om såna saker! fan nu kom jag ju på att jag missade kvinnor som mördar i torsdags!!! :( jag som verkligen bestämt mej för att se det, åh! ska kolla om det går att se på internet. vill se!!!

men nu ska jag kolla vart ponthus tog vägen,
ajdökn =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0