hoho

hallå :)

jag vaknade tjugo i ett idag, riktigt skönt med tanke på att jag somnade strax efter två. så jag är riktigt utvilad! det gillas. så klev jag upp och klädde på mej och sådär, så gick jag en långprommis med zuprise, nästan enda upp till lilla bandsjön! fast jag vände strax innan.

idag har jag väl sagt vad som händer? ska fira mormor! inte för jag tror det slinker ner nån tårtbit eller kaka i min mage efter allt som slank ner igår haha, då åt jag och ponthus choklad och chips och dipp. fast tårta slinker ju ändå aldrig ner, gillar inte de ja. grädde är äckligt!

känner att det bara blir text i bloggen sådär om vad jag har gjort, ska försöka spåna fram nånting annat att kommma med nån gång :> om orken finns vill säga, fast det gör den ju men idéerna är inte framme än. men det kommer!

nu ska jag kolla runt lite sen blir det pannkakor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0