hmm

mina strumpbyxor gick sönder idag. i hälen, på tån och lite här och där. inte upp på, så jag skulle ju kunna klippa av dom och ha som leggins? men det var så kallt idag så jag sa att jag aldrig mer skulle använda dom, det var ju lite synd eftersom jag fungerar så att allt jag säger ska jag leva upp till. hahaha men det lyckas jag ju inte ofta med precis! så när jag sitter här i sängen i trosor för jag tagit av mej mina håliga leggins ser jag min lilla rumpa i spegeln, det är inte så mycket till rumpa när jag tänker efter! är bra besviken på den, kanske ska göra dom där rump övningarna som var på karros blogg? fast då kanske det blir så tränad så den försvinner helt :o det vore ju lite sorgligt, fast ja. jag vet inte ja. fast rumpa har jag väl, men inte så mycket höfter. jag tror att det är det det hänger i!

haha nog pratat om de.. jag hade ju bestämt att datan skulle vara avslagen tio och att jag skulle sova innan elva? nu är klockan snart halv tolv och jag sitter uppe VAKEN vid DATORN. snacka om trotsad, som sagt så är jag inte så bra på att ge mej själv löften och så... hm, ska väl stänga ner nurå.

godnajt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0