hemma från birsta



nu är jag hemma igen, blev en del inköp men dom visar jag när jag knäppt kort på dom :)

just nu har jag hårfärg i håret, spännande att se hur det slutar! tog en ljus färg, typ mellanblondt. fast det kommer det ju verkligen inte att bli, vill ändå bara få det ljusbrunt så det är lugna puckar. sist jag färgade blev det ju ingen skillnad, men det var för att jag trodde jag tog en 10-minuters färgning när den egentligen skulle vara i håret i typ 40 minuter.. hehe, 120 spänn borta bara sådär.

nej men nu ska jag kolla hur mycket längre det ska sitta i, våra klockor går olika i hela huset och nu kör jag efter köksklockan.

adjöken!

Kommentarer
Postat av: karolina

haha men NEJ

fin bild!!!! :) verkligen

2010-04-09 @ 23:20:13
URL: http://kmandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0