freeeedag

godmorgon!

idag hann jag klä på mej, sminka mej och fika på knappt en halvtimme :o ibland undrar jag om jag är superhjälte eller nått, haha. snabb jag var! ställde väckarn på kvart i tio, inte okej.. hatar att se 10 på klockan när jag vaknar, vare sej den är 10.00 eller 10.59. innan elva vaknar man inte, och helst inte innan tolv heller men det måste ju gå för sej ibland.

jag har på mej en asfärg glad tröja idag, eller den är grön med lite rött här och där. heh, låter inte så matchande men det är nått hjärta här och där. ganska söt, fick den för flera år sen men inte använt den nånting typ!



nej men nu ska jag fortsätta lyssna på dead by april, borsta gaddarna och hinna kolla facebook lite! är helt inne i det nu, jag som hatade det och inte ens förstod nått av det.. så det kan gå!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0