fredag morgon

godmorgon ,

linnéa ligger och sover men jag är uppe ja :) vaknade av att jag var så himla pissnödig..! inte konstigt att hon fortfarande sover, jag gick och la mej före henne. jag hörde inte ens när hon stängde av datorn så jag har ingen aning om hur länge hon var vaken! kvällen/natten gick iallafall ut på att äta alvedon och ligga med en varm vetepåse på magen, för min del då.. jag hade en sån jävla mensverk! fast det beror också på vad jag åt igår, min lunch bestod av en funbox på sibylla; alltså trocadero, strips och en hamburgare. middagen vart en kallesprätt och några pizzabitar, och sen kommer linnéa med redbull och chips. haha riktigt fet dag!

idag ska jag först vara med linnéa då, vet inte när hon ska hem men det läju bli innan fyra iallafall för då får vi främmande. så då ska jag äta och umgås lite med dom då, sen ikväll ska jag till ponthus :) jag känner att jag har blivit lite extra snorig sen jag var där igår, men det är lurre, drar dit idag igen ändå! :)

men vi hörs väl nått längre fram,
pussen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0