en dröm

i natt drömde jag värsta toppendrömmen! eller snarare, jag kunde ha gjort det om jag inte vaknade mitt i den..

i alla fall så var jag helt plötsligt i slummen typ, jag fattade inte vad jag gjorde där eller hur jag kom dit. jag började gå mot en sånt där motell som är med på asmånga filmer, så kommer cornelia och janine springandes mot mej och ba

"vi trodde aldrig att du skulle komma!"
"men vart är jag?" frågade jag.
"det kan vi inte säga nu, kom vi måste hämta väskorna innan lindas pappa kommer!" sa janine.

så gick vi till motellet där det var värsta fattigt och slitet, tog väskorna och skulle gå mot en parkering. det var sand överallt! så var det folk som rånade och slogs hela tiden men ingen brydde sej, haha. så kom pappa åkandes i sin bil. vi hoppade inte, och äntligen fick jag höra vart jag var.

"men vi är i usa linda!" sa pappa.
"är vi?! men vi skulle ju inte hit på semester!" sa jag.
"nä men det blev så ändå, och nu ska vi åka till new york så jag kan släppa av er flickor så ni kan få kolla runt och shoppa lite!"

så åkte vi ut på motorvägen, sen vaknade jag.
fan. fick inte uppleva mycket av usa jag inte!


Kommentarer
Postat av: corneee

hahahaha! de där lät som en bra dröm (;

2010-04-03 @ 10:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0