det kallas tvivel, det där som stör

hellu

inte bloggat nått idag, men det är för att jag jobbat som tusan på varje lektion! förutom på matten och son då, men annars så! har börjat med shorts på slöjden också :) ville ha rosa men det blev en typ mörk jeansfärg för det fanns inge rosa tyg :(

väntar på att älskling ska komma, men han skulle på ttc så det läju ska ta en timme till eller så, sen skulle han på gården ikväll har jag för mej att han sa så jag får se väl se hur länge jag kommer kunna vara med han. vill inte till gården, speciellt inte när inte linnéa ska dit!

men nu har jag en sak som jag ska göra och ni får inte veta vad :):):) för musikläraren micke sa att jag skulle hålla det för mej själv en vecka eller så.. men sen så får ni veta!

hihi hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0