då vart jag arg

nu har jag borstat tänderna och allt det där så nu hade jag tänkt att sova, ska bara få håret torrt sen är det natten. idag har jag gått runt i min mjukisdress hela dan, och imorn kommer jag få en till! fast det är från skolan så på den är det två kaniner och ena står och juckar på den andra, under det står det "man glömmer aldrig en kk".... och "klasskompis" med mindre text. det var killarna som prompt skulle ha det trycket, vi fick ingen röst alls :o och gissa sen då? NÄ DÅ KÖPER INGEN KILLA NÅN KLASSTRÖJA! då vart jag arg. eller jo tell köpte en t-shirt tror jag.. men det räknas inte. sen kommer jag ha mjukisbyxor som det står "hehe" på stjärten. nu vill inte jag det längre, jag vill att det ska stå linda. men det går ju inte att göra nått åt det nu.

jag och linnéa ska iallafall ha tröjorna imorn, även fast dom är lite knas.
jaja, godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0