claudia dag!



MIN DAG:

åka till skolan

nationella, som gick helt okej

äta thaimat med claudia

åka moppe till claudia, jag fick sitta hela vägen med coca cola i båda händerna så jag kunde inte hålla i mej :o asläskigt!

åka till stan

loda runt

loda runt lite mer

loda lite till ;)

sitta på körskolan med janine och linnéa

äta på donken

hoppa på fel buss och hamna i skb istället för birsta, HAHA claudias fel :D det var en buss full med plansher och skit på birsta så då trodde claudia att det var birsta bussen men jag trodde inte på det men det var så bråttom så vi hoppade på den ändå :o sen fattade vi ju till slut att det var fel.. och hoppade av

träffa på johanna thelin och var lite med henne

åkte tillbaks till stan

var ASPEPP till föreställningen :D:D haha kajsa & tova tyckte jag var så rolig när jag skuttade runt och prata hela tiden :)

föreställning som gick BÄST! claudia kollade dessutom. men det var aslite pubik :(

åkte hem

tog en dusch

fikade

satt mej häääär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0