chilla pung



hahaha nu har jag suttit och sett en skitrolig film på en ginger som står och skriker :D bara fatt south park hade sagt att gingers inte har känslor. han satt och gagga om det i 3 hela minuter, lillbubben då.

nu hade jag tänkt att knyta ihop och gå och lägge mej, har lovat att drömma om ponthus i natt så ja för mej blir det väl dröm sött vakna blött. heheheh nääää dedär sa jag inte.

imorn ska jag ta moppen till skolan i mammas gamla hjälm.. nej den är inte så snygg ;) så ska nog jag och linnéa ta en chilldag imorn och åka nånstans och bara ta det lugnt! hoppas hon har chillvirke då för det har inte jag, så det blir en fulländad chilldag. chillidill!

ajjaaaa hade tänkt att hinna duscha innan skolan imorn också så måste verkligen gå och lägga mej nu så jag kliver upp nån gång ..

pösn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0