april april

godmorgon :)

nu sitter jag i något klassrum här på skolan, har nyss skrivit klart utvärderingar för varje ämne. går ganska snabbt för mej här vet ni, orkar inte precis anstränga mej hah. dessutom vet inte inte vart jag ligger i ämnerna. eller jo, det vet jag ju visst de, det fick jag ju veta på utvecklings samtalet.

hahahah och nu har jag dragit dagens första april skämt :D jag lurade karro att vi skulle avliva wilma, men nej det ska vi inte! nog för att hon förstod att jag lurades för jag typ skrattade men äsch.. lite lurad vart hon iallafall :)

jaja nu ska jag dra, förresten så funderar min familj på att flytta till stockholm.
NAJS!

Kommentarer
Postat av: Hanneeee

jag hatar 1 april -

2010-04-01 @ 08:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0