äh men dra en gräns

jag somnade i bastun förut, ooops.. så jag klev ur och duschade och nu tänkte jag gå och lägga mej! fast jag måste äta nånting först, och då kan jag ju lika gärna ha i ansiktsmasken medans jag äter. så borde jag verkligen få håret torrt innan jag somnar för annars förstår ni väl hur det ser ut?! står åt alla håll :o nästan lika mycket som linnéas morgonfrilla, som hon får UTAN att ha somnat med blött hår! hon ser ut som en rockstjärna då haha :D

näää men va säger vi, ska jag ta och lägga mej ändårå. skitsamma att jag är ledig imorn, jag måste inte sitta uppe halva natten bara för det.. vill ju inte precis vara ensam uppe heller. så nu stänger jag av datorn och gör det jag ska innan jag lägger mej, nog för det lär ta minst en timme om inte mer och jag läju starta datan igen! jajaaa... :)

imorn ska jag iallafall till stan en sväng med ponthus, ska fixa en sak! sen hur kvällen slutar är inte riktigt klart än, men vi läju ska vara med johan och sanna iallafall. sen vad vi ska göra det vet jag inte, det är en annan femma liksom!




HAHAHAHHA mårten gås ur kalle, SÅ SNYGG (L)(L)

nej men nu börjar övertröttheten smyga sej över mej så nu ska jag säga hejdå innan jag skriver nått olämpligt och skämmer ut mej, hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0