-



hahahahaha

fick med mej väskan & brillsen på bilderna, plus två par vantar. äntligen har jag väskan! skulle köpt en vit egentligen men det fanns inte så det blev en röd :) färggladare!

sitter och väntar på mat, dåligt hungrig är jag .. fast för tillfället mättar jag mej på nötter hehe. älskart!

var i alla fall asmycket folk på birsta, så var darth wader och nån annan star wars snubbe inne på lekplaneten haha fult, ludvig vart rädd han. så for vi på arken och jag såg världens sötaste lilla dvärgkanin! vill ha :o men det får jag inte för då kan inte mormor vara här, och jag tänker inte ha den ute den ska va på mitt rum! åh, men jag kunde få en hamster istället för vi har ju hamsterbur och allt hemma men dom var så äckligt små ju, kommer råka mosa dom.

men nu ska jag hitta nå bra låtar att lägga in på mobilen för jag är så less på min musik,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0