what if you're not the one

Håller på med en fruktansvärd sak nu.. har hållt mej undan det väldigt länge, håller på att åka tillbaka. Men ni behöver inte vara oroliga, för det är bara nagelbitandet jag snackar om. Har börjat gnagat på insidan av nageln.. hmm, hur ska det sluta? Min långa fina naglar verkar försvinna i ett naffs ;o och nagellacket jag målade på imorse är det inte så mycket kvar av heller, är inte så noga av mej inte.

 

Det känns verkligen inte som lördag.. kanske för att jag suttit inne sen nio? Men men.. jag har hunnit med en del idag ändå, eller haha nä. Ska jag berätta om min dag? Ja det kan jag väl. Vi slänger in en bild i mellan.


Så söt ja är


Iallafall så vaknade jag ju runt.. nio? Huhu.. sprang ut i morgonrock och morgonfrilla och gav ellen min trippeltång som hon ska låna, hon tog moppen hit ner. Hon har ju minsann en trettiomoppe! Som jag fått kört woho. Sen gick jag in och försökte somna om, det gick ju som det gick - inge vidare alltså! Mamma och resten stack så tror det bara vart jag och linus hemma..? Åt lite flingor och sådär, satte mej vid teven. Så jävelst dåliga program det går, enda vettiga nuförtiden är simpsons, family guy och south park. Men inte var det nå sånt inte! Det var iallafall the hills, men det lessnar jag på efter fem minuter. Samma visa hela tin.

 

Så.. det fanns ju inte så mycket att göra - jag hoppade in i duschen, fixade mej och drog ut innan stora familjen kom hem igen för jag kände att jag behövde ta en promenad i min ensamhet och rensa tankarna, haha låter jag inte poetiskt? I mellan åt iallafall.

Stack ner mot timrå, satt mej på en parkbänk bakom husen och höll på somna.. kan hända att jag slumrade till. Claudia skulle komma men det tog ju sån tid så jag hann stöta på en viss ponthus som körde runt på moppen han fått tillbaka. Vi sa väl inte så mycket, han körde vidare och jag gick vidare. Satte mej nån annanstanns, men då hittade han och benny mej haha. Dom tyckte så synd om mej för jag var så ensam så jag fick följa med och äta pizza ;) eller jag kollade väl på. Benny satt och kommenterade så gott som vartenda hörn i hela timrå hahah.. sen stannade dom med mej ett bra tag, innan dom stack till ponthus. Då tänkte jag gå till papperskungen men mamma hittade mej på vägen innan, så skjutsade hon mej till claudia. Vi kollade på teven och snackade och sådär tills klockan blev runt sex, då skulle vi ut :) tog moppen till timrå och åt på sibylla, dit kom även corne, tanja, jessica, cicci och chrissi. Så vi var väl med dom ett tag innan vi åkte till jonna och janine som också var ute och glänste med jonnas moppe! Vi åkte och ragga med oss anton och sen stack vi till timrå igen där alla satt och var hemlighetsfulla eller nått hahah. Ingen visste va dom skulle göra av kvällen, hälften ville va ute, några ville till örnen, och några ville till ica maxi. Jag var ju inte så pepp på nånting, ringde ponthus men han svarade inte. Då  ringde pappa och frågade om han skulle hämta mej, funderade ett tag men svaret blev ja.

 

Dom kollade på film här hemma så jag joinade innan det vart långtråkigt, vi såg på lånarna. En film jag som asmycket när jag var liten så det vart ju lite långtråkigt.. den handlar om pyttesmå människor som lånar saker av människor. Hahah och sötaste ludvig ba, när popcornen kommer "Ja! Äntligen kommer popcornen så det kan bli lite roligt här nere" hahhah, ingenting är roligt utan gosaker!

 

Men nu ska jag följa med lukas ut med hunden, fjanten vågar ju inte gå ut själv. Jag måste alltid gå ut helt ensam.

 

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0