dålig uppdatering utjämnar sej med mycket text :)

DÅLIG UPPDATERING I KNOW!

Beror på att jag inte haft tillgång till dator på hela dan, har väl inte kännts så bra men men! What to do?

Imorse försov jag mej, eller njae.. jag orkade inte kliva upp bara. Tror jag var uppe.. tjugo i åtta? Hann slänga i mej en macka, hann inte ens borsta håret :o enda jag hann var att klä på mej och borsta tänderna.. så jag packade en massa, både till gympa, ombyte, löshåret och skit. Hahah och gissa vad jag gjorde på skolan? Kom lite tidigare - JAG DUSCHADE! Jag stod och hängde med huvudet under nånting, hade schampoo och grejer med mej. Varför tyckte alla att jag var konstig? (a) jag hann ju inte imorse, vet att jag får skylla mej själv!, men det skulle bli gjort innan jag var ute bland allmänheten. Och det vart det ju! :)

 

Fick damp på gympan för jag var tvungen att spela fotboll men inte linnéa -.- så försökte gympalärarn peppa mej och skit, stod bara mitt på plan med armarna i kors som en tjurig barnunge. Men får en känsla av att det är det jag är! Till slut skrek jag bara att jag inte ville spela nån jävla fotboll! Då slapp jag, woho :D Känns som att jag oftast får som jag vill när jag blir sur.. slapp ha matte under ena mattelektionen, fick sitta och läsa. Då fick dom andra spela spel också, tror jag börjar bli för bortskämd med mitt beteende. Ska bättra mej! :) Men börjar bli så fucking skoltrött, får den där oro känslan i kroppen så jag blir yr och kan inte tänka klart. Dessutom är det nå fel med min mage! Har alltid ont i den, så fort jag vaknar och vare sej jag äter eller inte. Men det är nog för mycket omständigheter för den, för vissa dagar äter jag mycket, andra lite, och andra ingenting. Den vet väl inte vad den ska vänja sej vid? Som förut, då vart det ju också så. Men då höll jag på svimma jämt för jag fick både vätskebrits och vitaminbrits. Då bestämde jag mej för att äta frukost, lunch, middag och kvällfsfika med frukt, kött och vanliga saker. Är så dålig med kött.. så ena veckan åt jag ingenting av det och typ aldrig nå grönt, bara pasta och potatismos. Det mådde ju inte magen heller så bra av.

Men kött är inget gott! Det smakar äckligt, eller vissa kött är goda.. det jag åt hos claudias syster var gott! :) så mår jag så dåligt när jag ätit kyckling.. och korv det är ju äckligt osv. Jaja, ni fattar? Skitsamma.

 

Jag och linnéa drog till stan och solade efter skolan, tjugo minuter. Vi somnade i varsitt solarium haha :) shit vad jag röck till när lampan stängdes av och jag vaknade! Vart seriöst asrädd, kändes som att jag hade sovit i en evighet.

Då stack vi iallafall till skb och var lite med markus, och träffade några andra. Sen stack vi till linnéa för hon skulle duscha och städa sitt rum. Vi ordnade upp det så det skulle gå snabbare, hon duschade och jag städade hennes rum! När man går in i hennes rum tror man att alla kläder ligger på golvet, men så kollar man i garderoben så ligger det minst lika mycket där, människan har så sjukt mycket kläder :o och ändå tycker hon det är svårt att välja, hallå hon har ju ALLT att välja mellan! Fast ja.. det kanske är då det är svårt att välja, hehe.

 

Men när vi hade gjort det drog vi till skb ett tag till, men mamma kom och hämtade mej innan halv tio nån gång. Dom hade varit och köpt paket till mej!! :) åh, tänk att jag fyller år i övermorgon! Och när jag vaknar imorgon är det bara en dag kvar, då får jag säga "imorgon fyller jag år!" och det lär jag ju säga många gånger kan jag lova :D

Haha tror jag fixade dagens idag också..

"Åh tänk att jag fyller år på torsdag, längtar så himla mycket! Har inte fyllt år på ett år ju!" Och elin ba.. "hahah linda det brukar va så din blondin". Nä är det verkligen så? ;>


Jag och linnéa var twins idag, we <3 stockholm ;)


Systrarna kempe påväg till skb


En henriksson


Elin kan göra sååå snygga miner ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0