nja inte så mycket

Åh vet ni vad jag gör? Sitter och läser igenom gamla kommentarer på min blogg :) då var det bara issa, linus, karro och chrissi som kommenterade, värsta sött :) undra hur många besökare jag hade då? Det vet jag inte, visste inte hur man gjorde och inte tänkte jag på det heller.

Också läste jag såhär att vi hade det där veckans nyheter, man skulle ju kryssa i nått rätt alternativ om saker som hänt i världen. Minns att det här var min tanke på ett ungefär:

"Dom försöker bara lura oss till att läsa tidningen och kolla på nyheter så vi blir tråkiga.. men mej kan dom inte lura!!"

Också hade jag jämt sämst resultat i klassen, haha. Fick fetaste misstankarna.

Nog snackat om lagga tiden, för tillfället. Hur var dagen på mariedal då?

Jorå, hände väl mindre roliga saker idag. Inte för mej men för mina kompisar, klart jag blir lack. Annars var det väl helt okej, tjejgruppen började idag :) fast.. vi var bara 4 st, förut var vi minst 8 iallafall. Vi satt och planerade saker vi skulle prata om så kom vi in på pengar idag också. Alla får så mycket utom jag! Jag får 500, om jag sköter mej, och dom fick liksom barnbidraget + mer liksom. Hahah orättvist..! Men jaja, jag lever ändå.

 

Jag undrar vad som ska hända idag? Känner inte för att göra nått särskilt, gick hem från skolan så har ont i benen haha pinsamt :o får väl se om det händer nått :)

ÅH VAD JAG ÄLSKAR MIN MOBILKAMERA! (L)
Dagens outfit iallafall.. eller jag hade gråa leggins och en grå kofta, men annars så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0