träningstips (a)

Hehe nu ska jag berätta ett träningstips som är ganska löjligt men det funkar fint för mej (a)

Jag är ju med på bloglovin, och där ser man varje inlägg som någon har bloggat. Av dom jag följer alltså, och för att jag ska få läsa ett inlägg så måste jag göra 30 sit-ups. Också fortsätter jag så tills jag har läst alla bloggarna.

Ganska smart ändå, va? För jag har ju det där behovet att jag måste läsa dom haha..

Är det ingen som har bloggat så brukar jag köra samma på bilddagboken, hihi.

Det där tyckte jag var pinsamt att berätta, nu vet ni vad jag gör när jag tränar!

Jag kombinerar det med datan..

Nörd, eller vadå?
Hähä nej men, tror jag ska ta en långpromenad idag också för jag är ju frisk nu :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0