tjusigt

OMG måste berätta vad som hände nere i timrå idag!!

Jag var ju påväg till bussen för jag skulle till johanna, så hör jag ambulanser och skit. Shit tänkte jag, så gick jag till torget. Så ligger det en man som har blivit knivhuggen där :o rakt in i armen, nått kärl eller nått. Såg blodet på backen och tänkte ba "nejnejnej..", kändes som värsta flashbacksen sen när linus gjorde illa armen. Det vart så hemskt så jag fick gå därifrån, men stod säkert lamslagen i 10 minuter.. hualigen.

Är det timrå nuförtiden? Folk misshandlas, skitsnacket går på högvarv, ens innersta hemligheter blir allas nyheter, falska rykten till 100%, lögner, svek och nu knivhugg. Vad ska man säga? Welcome to timrå bitch ;) nej men, inte kul.

Det var sådär idag, vi drog ut och träffade en del, sen gick vi mest runt. Pappa hämtade mej åtta.
Har trixat med linnéas header ikväll, såhär blev den:

Lite söt vart den väl allt? ;> men jag fick problem med att få den att sitta bra däruppe. Tror jag skärde den lite knas. Men annars är jag nöjd, texten vart fläshig och fränt att dom två är i färg och bakgrunden grå.

Nu vill pappa att jag ska ut med hunden, mamma med. Sen ska jag stretcha!! Får inte glömmas, snacka om träningsverk :o min stackars rumpa, ska fixa rumpmassage så det blir bra hehe.. imorgon är det ju sovmorgon dessutom, och det känns mer än skönt! :*

Men nu ska min säng få njuta av min närhet,
eller snart iallafall..
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0