tjusigt

LINNÉA SKICKA BILDERNA!

 

Hemma från stan, granloholm och skönsberg nu.

Först drog jag och linnéa och solade på lyxigaste solariumet! Eller ja, efter vi hade varit på checkers och papperskungen då. Det var asstort och hela skiten, knäppte bilder på det men det är dom bilderna som jag menar att linnéa ska skicka. Sen skulle vi gå på stan en sväng, då hör linnéa brians moppe, fattar inte hur hon kan känna igen ett ljud :o ja iallafall så gick vi med dom, träffade två hungriga flickor vid namn karro och madde också ;> men vi typ kikade runt på lite affärer. Och hahahah dagens då :o jag och linnéa går och kollar på nån medans vi pratar, och så går linnéa rakt in i nån skylt! Haha snacka om att jag garvade :D

Men sen drog vi till linnéa för vi skulle äta och fixa oss, efter det så drog till till skönsberg ofc. Hann inte vara där länge alls eftersom pappa dampade och skulle ha hem mej av nån anledning.. nu är jag hemma, var det nå mer med det? Höh.

Lukas har fått en ny mobil, skulle få hans gamla men såklart är den mobilen också låst till fitt telia. Alla mobiler här hemma är det!! Så jag får dras med en fucking skittelefon, äckel samsung.. less jag blir! Så skulle jag och pappa låsa upp min huawei, jo tjena det märker jag ju. Har fått haft den här sen i juli nu. Och innan det sen i januari.. men den gången fick jag faktiskt skylla mej själv, hehe ingen sa till mej att en telefon kan bli vattenskadad när man pratar i den när man duschar :$

 

Nu är det iallafall dags att dra ut och springa med jannebanan, ha ett bra liv :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0