städning

Godmorgon

Jag har slitet hela dagen, fast jag har bara varit vaken i en timme men ändå, också ska jag slita ännu mer! Det är s t ä d d a x ! Och det är ju inte najs, har nyss dammsugat hela övervåningen, orkar inte nå mer.. så ska jag städa undan en massa nu. Det är inte kul! Så måste jag ju testa skivan.

 

Åh förresten, skulle testat den igår, så skulle jag prova den på stereon som aldrig används som är i mitt rum, och vad låg där? Jo, nyckeln till mitt rum! Shit asså, den har varit borta hur länge som helst för jag har gömt den för ludvig, gömde den visst alldeles för bra..!

 

Men nu är janine påväg, hon ska hjälpa till här innan :) så jag ska väl möta upp henne eller nånting,

puss!

 


Undra om man ska trippla håret idag? Fast näe, det hade jag ju sist, när det var hos linnéa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0