se så stor jag är

Jag fick upp linnéa för typ en timma sen, vi satte oss vid teven och åt mackor och drack oboy :) vi kollade på tecknade mister bean, inget fel med det? (a)

Och nu har båda duscha och håller på fixa oss, ska dra ner till stan. Träffa palle :) fast har ju inga pengar så kan inte köpa nått men det är alltid kul att kolla och prova kläder och sånt (y)

Vet ni vad jag kom att tänka på förut?

Handdukar.

Jag tycker inte om dom nya handdukarna när dom är så mjuka, jag tycker om dom som har blivit hårda och sticks hahah, jag vet inte varför :o det känns som att man inte blir torr av dom nya, därför så kör jag alltid mina nya handdukar i tvätten x antal gånger tills dom blir som jag vill ha dom.

Nu vet ni det.

Nä nu vart det långtråkigt,
puss!


Kommentarer
Postat av: karolina

hahah det är ju när dom inte är ny som det gör ont i ansiktet om man ska torka det med dom! :O du är rolig du :)

2009-09-12 @ 16:02:04
URL: http://amandaakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0