på son

Hej allihopa :)

Nu har jag so, tjejerna har högläsning hihi. Jag är bäst på inlevelsen som ni förstår! Så hade jag, linnéa och karro dans på gympan. Det blev så varmt så jag tog av mej byxorna haha.. ja, jag och karro är väl inga vidare proffs, men det kan jag lova att linnéa är. Så j ä v l a b r a ! :o

Nu kommer karro och madde tillbaka så vi ska fotsätta läsa,
efter skolan ska jag till papperskungen, eller efter ett tag. Jag och janine ska ha fiskedamm där ;> det är ju invigning för mammas nya affär - butikfavorit!

Och den kan ni kolla in på www.butikfavorit.se , tror iallafall att det var så haha :) ni kan ju prova! Jättefina prylar.
Men kom dit ikväll så ska ni få er en godispåse ;)


pussssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0