på papperskungen, ofc

Är det bara jag som inte gillar matte? :o nä, trodde väl det.
Men ändå har jag fått haft det i tre timmar idag! Skulle egentligen haft det en timme till men det vart inställt, tack och lov.. nu vill jag inte se ett plustecken på år och dar igen.

Men ändå, så har jag faktiskt ig i det. Vem sa att jag var dum? ;) vg barn!
Haha okej i två ämnen, också kan vi ju ignorera mina ig:n, men annars så!

Gissa vart jag är nu? Där jag har varit varje dag efter skolan. Inte checkers, utan papperskungen. Svänger ju alltid in här innan och äter en macka och hämtar moppe mappen. Fast idag sitter alla andra och äter hamburgare.. usch, jag gillar inte hamburgare. Det går bara ner i nödfall. Idag v ar inget nödfall!
Det är en hel timme tills kursen börjar, idag är det teori. Ni vet det där som jag somnade på..? Hehe, men idag ska jag hålla mej vaken! Sen stannar jag ett tag till och gör någon fas.

Ska inte vara hemma idag, men om jag hade fått tagit bussen hem från skb igår så hade jag varit hemma idag. Men så fick jag ju tyvärr inte det, synd för pappa då. Utpressning!

Jag ska se om claudia kanske vill hitta på nått :) för det var länge sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0