morgon mummel


Rostad limpa, hur gott är inte det? Till kall mjölk, älskart!
Jag klev upp klockan kvart över sex imorse, eller väckarn ringde iallafall då. Så har jag plattat håret bara, kläderna bestämde jag igår. Det ska inte vara koftan på bilden utan vita leggins och en svart tubklänning. Fast det är en tubtopp, men det går att fixa. Ni vet innergrejer som ska vara på brösten? Som en "top" eller nånting, man drar den över brösten och drar ner toppen så blir den liksom förlängd (y) asbra.

Sminka mej och det kan jag göra efter gympan som jag har första timmen, ingen idé att göra nånting nu. Alltså störande att ha gympa just idag :o för nått år sen hade vi också så, gympan innan skolfotot. Störande! Men det är bara att leva med det.
Undra om jag får stå eller sitta? Har alltid fått suttit eftersom jag är så kort men förra året gjorde dom tvärtom, så dom långa fick sitta och dom korta stå. Hoppas dom gör så i år igen.

Åh, och dessutom är det klart nu så linnéa ska börja i min klass snart! Också ska dom kolla upp vilken klass jag går i varje ämne, haha :)

Pinsam idag då, har packat storväskan. Undra om den går in i skåpet? Jag får hoppas det, verkligen, annars får jag väl lägga den hos pia, eller så går jag dit direkt så slipper jag släpa upp den till översta våningen hähä.

Förresten! Sa jag att jag och janine kanske ska på språkresa nästa sommar? Till malta på en klubb för svenska ungdomar. Hon får det för sina föräldrar, jag får det om dom inte kommer på mej med en enda cigg eller fylla. På 9 månader.. men kan ni fatta vad roligt att liksom åka dit? 3 veckor där borta, fetnajs. Snacka om brun man blir :) då hoppas jag att alla mina vänner åker dit på semester för att träffa mej så jag slipper sakna dom!

Men nu ska jag kila,
puss


Kommentarer
Postat av: issa

varför ska linnea byta klass :o

2009-09-01 @ 15:37:11
URL: http://issabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0