lonliness

Sitter och snacka med linnéa i telefon nu, hon är med folk huhu jag vill också, men istället sitter jag här helt ensam buhu..

Hahah tråkigt det måste ha varit att läsa om mina sjuk dagar dom senaste dagarna, men redan imorgon blir det ändring för då ska jag först på skolan och sen blir det nog stan med claudia! :) fast det kan ju betyda mindre uppdatering också, fast jag ska försöka se om man kan blogga från mobilen, isåfall blir det ju tummen upp (y)

Men nu blir det inge mer bloggning för mej ikväll, ska stänga av datan och lägga mej i sängen och se om jag kan somna väldigt tidigt.

Fast näe, jag ska nog sätta mej vid tvn och kolla på nått kul :)


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0